Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-10, 18:25   #28
Lille123
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Stavanger
Innlegg: 12
Lille123 er på en erverdig vei

Sv: Opp i vekt med Skaldeman?

Hei alle, og takk for svar! Jeg hadde helt glemt hele tråden, og ble skikkelig overrasket da jeg så alle svarene idag ! Jeg har tatt det litt mer med ro nå, og spiser de grønnsakene jeg har lyst på uten å tenke så veldig på at jeg skal ligge på akkurat 15 kbh. Jeg ligger nok noen dager under og noen dager under. Jeg spiser fortsatt "ketolysisk" og begrenser meieriprodukter, nøtter og kunstig søtning. Det morsomme er at når jeg ser på vektkurven min (fra januar til nå) er den HELT lik hele veien. Den varierer fra 75+ til 75-, nesten uansett hva jeg foretar meg... (er 180 høy....)

Synes det er mystisk - altså at jeg ikke går ned noe når jeg følger alle triksene i boka, drikker minimum 3 liter vann om dagen og trener, og vet at jeg har en fettprosent på 36%.

Men kanskje det bare er sånn? Kanskje jeg bare skal veie det jeg veier nå. jeg opplever jo dette kostholdet som en gave for kroppen!!!

Forsetter uansett å spise som dette - en liten utskeielse i ny og ne er bare deilig, (jul, 17. mai og egen bursdag ....), så får vi se hva kroppen bestemmer seg for etterhvert!

mange klemmer fra meg

Lille123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse fra april 2010 Svar med sitat