Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-09, 11:21   #29
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Omega-3 dreper kreft-celler!

Her har du fått konstruktiv kritikk, Arvid g, som du til og med etterspurte! Noen har tatt seg god tid til faktisk å lese det du har postet, vurdert det, og gitt deg en grundig og god tilbakemelding. Og hvordan responderer du? Med ennå mer klipp- og lim av tekster om hvorvidt det er en konspirasjon eller ikke?
Vet du, vinninga går litt opp i spinninga. Som seminettnerd vet jeg at den første regelen for å avdekke en konspirasjonsteori er når den presenteres som "Dette er ikke en konspirasjonsteori" eller formuleringa di, som i grunn går på det samme. Det er som når selgere ringer deg og begynner samtala med "jeg skal ikke selge deg noe!". Ingen går på det der lenger.
OG, det er nettopp problemet ditt, det er jo et paradoks at du ber om tilbakemelding, og videre ikke en gang tar det til deg, men fortsetter å bombardere oss med klipp og lim, og beklager, men jeg er i enden av repet her. Jeg orker ikke å lese det lenger, og jeg tror ikke jeg er alene om det.

Men jeg skal si det en siste gang:
DET ER IKKE INNHOLDET, MEN FORMEN! OK?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat