Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-12, 20:56   #28
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Går småsulten rundt hele tiden

Etter ferdig slanking og over på vedlikehold av vekt med tanke om å ligge opp mot 50g kh om dagen, tenkte jeg også at det skulle være passs til itt frukt av og til. -Men for meg gir det forferdelig søtsug og sult, så det har jeg sluttet helt med. Bringebær med fløte eller tyrkisk yoghurt er langt bedre dessert for meg
Jeg synes også det er umulig å komme så høyt på kh kun med grønnsaker, så nøtter, frø og bær er det "ekstra" jeg har. Men nå har jeg ingen grunn til at jeg "må" opp på 50g kh om dagen, så jeg bryr meg ikke så veldig, spiser det jeg føler for den dagen. Når du må ligge såpass høyt ville jeg nok prøvd nøtter, frø, bær, bønner, linser ol heller enn frukt, da jeg føler det ikke gir like stor sult/sug påvirkning som frukt gjør

Hehehe - hvis du mangler noe å henge fingrene i og liker å snekre er du mer enn velkommen på besøk - jeg har et gammelt hus jeg driver å pusser opp

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat