Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-14, 18:36   #21954
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Nei, ikke akkurat, men jeg har samme greia som deg. Tøying av hofteleddsbøyere hjelper. Og rulling med rumbleroller, eller foamroller.

Ikke akkurat vitenskapelig, men kort forklart. Eller. Fysioterpauter er vel litt vitenskapelige, men du leta kanskje etter mer info..

Jeg tøyer før jeg f.eks skal gå tur, for får vondt, hvis jeg går for langt. Men tøying hjelper som bare det.

Thanx. Hadde forsåvidt lest akkurat det blogginnlegget, men syns det var litt lite info der. Men nei, trenger jo egentlig ikke å vite så mye mer, det er hva det er Fysioen nevnte ikke noe om tøying (tror jeg, kan godt gått meg hus forbi fordi jeg bar så sliten av treninga), men ga meg noen ekstra styrkeøvelser for det.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening