Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-04, 22:18   #5
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Vitus-apotekene. Jeg bruker et i Trondheim, men tror de holder samme priser over hele landet innen kjeden. Jeg hentet 2 bokser 100 x 60 mg (1 grain) i dag og betalte 568,60 kr for 2 bokser til sammen. 100 x 30 mg kostet 269,50.

Det var inne på Sonja's forum jeg fikk vite at jeg måtte bruke Vitus, de er absolutt billigst. De advarte mot å bruke andre apotek pga de store prisforskjellene. Regner med at du også kjøpte 100 tabletter i boksen, det er vel samme produsent, Forest Pharmaceuticals Inc. Armour Thyroid er jo et merkenavn på samme måte som Levaxin.

Nå har jeg øket til 90 mg om dagen, fordelt på 60 mg morgen, 30 mg ettermiddag. Deler 60 mg i to med barberblad. (junkie)
Derfor fikk jeg 2 bokser i slengen, så varer det lenger. Jeg har lest et eller annet sted at det skal være mulig å skaffe 120 mg, men det blir for tungvint å dele.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat