Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-10, 00:07   #93
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Spis så mye frukt du vil, frukt er fantastisk!

Ja, forvirrende, er det ikke? Men jordbær er ikke frukt heller, det en blomst, nærmere bestemt i rosefamilien . Selve jordbæret er en "falsk frukt", noe som kun går på konsistensen og spisbarheten, men i bunn og grunn er det en blomst, og for å gjøre det ennå mer forvirrende så er frøene faktisk nøtter! Dette sjekket jeg nøye ut etter en eviglang diskusjon sist sommer. Jeg hadde rett .
Melon har jeg alltid tenkt på som bær, for det lærte jeg da jeg var liten, og syntes det var fryktelig festlig å tenke på at jeg spiste et kjempebær . Kokosnøtt er ikke en nøtt, men et frø, peanøtt er ikke en nøtt men en belgefrukt. Jada, lett skal det ikke være.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat