Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-13, 23:03   #59
zerlina
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Bodø
Innlegg: 6
zerlina er på en erverdig vei

Sv: Julistartere 2013?

Startvekt 29 juni: 81,5
Vekt 15 august: 78,1

Jeg hadde to ukers pause da vi var i Hellas midt i juli. Før vi dro vippet jeg såvidt under 80. Da jeg kom hjem var jeg 81,5 igjen :/ Det betyr at jeg var tilbake på startvekten min igjen 22 juli.
Sånn sett er jeg fornøyd med at på tiden etter 22 juli har gått ned 3 kilo. Det er nesten 1 kilo i uka.

Jeg kjøpte ketosesticks for første gang for en uke siden og den viste at jeg var i ketose.

Jeg har vel aldri før fulgt en slankekur der jeg faktisk aldri er sulten. For det er jeg ikke lengre. Jeg veier ikke mat, men velger stort sett mat helt uten eller med veldig lite karbo. Det lille jeg får i meg av karbo kommer fra en halv til en hel avokado om dagen, litt blomkål og en og annen spiseskje rømme. Ellers så går det kun i fett og proteiner.

Jeg kan innimellom bli litt lei og opprådd for ting jeg har lyst å spise. Er nok fantasien min det skorter på. Jeg har hatt en sprekk de siste tre ukene. Da smakte jeg spagetti. Men jeg fikk faktisk vondt i magen etterpå så det frister ikke til gjentakelse.

Jeg er begynt å titte mer på oppskrifter nå. Får lyst å kjøpe mandelmel, sukrin, kokosolje + + . Bare for å lage mat som er litt annet enn det jeg spiser.

På en vanlig dag spiser jeg kanskje en halv avokado til frokost, stekt kjøtt eller fisk til middag med smeltet smør og kanskje litt blomkål. Til kvelds kan jeg spise et egg, litt skinke og ost. Og så blir det mye Pepsi Max ,endel baconcrisp og en og annen atkinsbar. Men ikke daglig.

Jeg sliter lett med magen/fordøyelsen, men er virkelig utrolig fin på dette kostholdet. Syns nesten det er litt rart mtp så mye fett jeg får i meg.

zerlina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat