Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-11, 07:29   #22
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Har Drevon et poeng?

Store mengder raffinerte karbohydrater gir i dag fedme- og diabetes-eksplosjon blandt barn.

Man mener at inflammasjoner og horomoner spiller en stor rolle i de fleste vestlige sykdommer.

Hvis du sliter ut og overbelaster/ødelegger kroppens viktigste livstids-aktive horomon, insulin, hvor tror man egentlig det ender opp?

Tynne såvel som tykke burde se på karbohydrater på samme måte som salt, moderer bruken særlig når du vokser og er ung.

Mindre horomon-skader/slitasje i ungdomstiden tror jeg gir mer toleranse for karbohydrater i godt voksen alder.

Jeg bille ønsket at Drevon og byråkratene tok 1000 overvektige gutter å jenter under 18 å gir dem en redusert karbohydrat-kost over en periode. Resultatet tror jeg ville blitt "eksplosivt".

Hadde jeg bare visst om dette kostholdet når jeg var yngre, kunne jeg også kanskje løpt om kapp med kompisene mine, vært med på paintball, ikke blitt mer eller mindre sett ned på som en lat-matis, vært mindre usikker på meg selv og kanskje bedt om den daten jeg aldri turte.

Om noe burde forandres og prøves ut er fokuset på de unge som vokser opp nå uten å få en full ungdomstid.

Biggie

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat