Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-12, 08:28   #28
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Magic bullet coffee

Hoi! Leste litt i denne tråden for en stund siden, og har hatt det i bakhodet.
Så i dag, fra fritt minne , har jeg testet dette. Det ble da en stor kopp kaffe (jeg koker jo likevel en kanne på morran), to ss smør og en med kokosolje.
For det første var det jo supergodt! Det overrasket meg litt! Jeg er veldig rendyrka hva kaffe angår, svart skal den være. Men ettersom jeg har en sjelden spiserørslidelse, og har, etter en mindre vellykket operasjon, enda større problemer med å spise fast føde enn jeg hadde i utgangspunktet, særlig på morgenen (væske er heller ikke alltid helt enkelt, men det gir et litt "mykere" ubehag ...) et behov for noe som er mettende, men som ikke gjør alt for himla vondt!
Jeg ble litt overrasket over at jeg ble såpass tilfredsstilt av dette, mett faktisk. Nå har det gått fem minutter, så jeg har ikke så mye å gå på. Men funker dette til å få meg i gang på morran, og unngå kjipe blodsukkerfall (som for tiden er et av svært få argumenter for å spise) midt i en forelesning, så er det bare helt konge!
Men jeg tror jeg må kjøpe meg en litt enklere dings å blende i. Finnes det noe billig alternativ til de magic bullet-maskinene?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat