Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-12, 14:49   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stemmer, stemmer ikke?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Så hva som er verst vet jeg ikke :-)

Heldigvis ikke noe jeg behøver å bekymre meg for.

Jeg tror aldri jeg har lagt på meg av å spise veldig lite, men jeg har heller ikke gått ned noe særlig på det. I perioder de siste årene har jeg opplevd ved veldig lavt næringsinntak at jeg kanskje går ned noe, og så ender jeg opp med at det hele stopper opp omtrent samtidig som jeg blir usaklig trøtt og motorikken og kognitive evner går vestover. Når jeg det siste halvåret gjerne har ligget på 800-1200 kcal om dagen burde jeg etter alle tradisjonelle slanketeorier vært tynn som en strek nå, men neida. Veier stort sett det samme som jeg har gjort i en liten evighet.

Men sånn ellers, hva angår trådtema, så synes jeg den illustrasjonen er helt på jordet ut fra hva jeg selv har sett, og skjønner ikke helt hvor det kommer fra. De fleste jeg vet om går ned i vekt etter brudd, om noe, mens mange går opp i vekt når de er lykkelig forelska. Eller så skjer ingen av de ovennevnte.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat