Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-04, 17:20   #24
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg tok nr. 1 - og så skulle jeg ta nr 2. Men så har det seg slik da, at med full prolaps og ekstrem svai rygg gjør det vondt som bare f.... å ligge på ryggen. Tror ikke jeg klarer å utføre denne øvelsen skikkelig. Helt fra "bena rett ut" til oppover er beinhardt. Klarer fint å løfte bena, men ryggen protesterer og knirker. Og jeg HAR magemuskler...

Nr. 3 - jada, men så har fysioterapeuten sagt at jeg IKKE må gjøre øvelser hvor jeg må svaje ryggen..... prøvde allikevel jeg....fikk det til (takket være sterke muskler) og det var kjempevondt.

Så dessverre folkens, jeg må kaste inn håndkleet. Er ikke vits i å begynne engang når 2 av øvelsene er umulig å gjennomføre. Tror jeg å sjekke med fysioterepeuten først jeg.

*med tårer i øynene*

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 03-10-04 kl 17:32.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat