Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-05, 18:00   #37
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Red face

Opprinnelig lagt inn av Iset

Har du virkelig??

Å se noe:
Med risiko for å bli dradd inn i en lang diskusjons så har jeg også sett ting.
De første 50 personer som var på ketolysekuren fikk målt kolesterol ( total,HdL og LdL og Triglycerider) ALLE fikk bedre verdier på ketolysekuren ( i ketose) untatt TO , det viste seg at de ikke spiste grønnsaker eller salat. Så jeg har set noe jeg også.

Vekttapet på 6 uker( så vidt jeg husker var gjennomsnittlig 14,7 kilo og har redusert risikoen for bla. hjerte og karsykdommer dramatisk for deltakerne .

Enig i at de som ketolysekuren er tiltenkt, har høy risiko for hjerte og karsykdom. Og risikoen bedres dramatisk ved slanking ( referanser til nyere forskning på dette finnes i boken " slank med ketolysekuren".

Og så en enkelt opplysning. Hjerteinfarkt oppstår når plakk( fettavleiringer) rupturerer ( sprekker) og tiltrekker blodplater som klistre seg til plakket. Ikke ved sammentrekning av blodårene.

Håper ikke jeg er dradd inn i malmstrømmen med dette !

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat