Tråd: Sukrin
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-11, 09:35   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Sukrin

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Dersom jeg spiser sukrin står vekta stille eller går opp, hva er det med sukrinen som gjør det?

Det samme gjelder jo flere kunstige søtningstoffer, men jeg trodde igrunn sukrin var trygt?

Individuelle forskjeller her, dessverre.

Om det ikke er sukrinen direkte (man kan jo tenke seg at den gjør merkelige ting med tynntarmen eller f.eks vannopptaket) så kan det jo være det som du bruker sukrinen til...?

Det er du som sitter med fasiten for hvordan ting påvirker deg. Jeg skjønner den akademiske nysgjerrigheten, men såvidt jeg har forstått så er dette individuelt.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat