Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-13, 19:10   #139
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Fikk "klage" fra skolen

Opprinnelig lagt inn av LilleTrilleMaren, her.

Jeg har levert noen jobbsøknader flere steder, men har ikke fått noen respons ennå, men det er vel bare å fortsette å skrive. Jeg får jo stipend nå, og en del av de pengene går til mat til meg og min kanin (det er ikke no billigmat til han heller, nei men et stipend er jo ikke akkurat ment til å rekke til så mye.. Er vel bare å fortsette å sende inn søknader og fly rundt å spørre, så dukker det vel opp en jobb, blir nok lettere til sommeren, hvor mange vil ha sommeransatte

Jeg vet ikke om du vil fortelle hvor (sånn ca) du bor, men kanskje noen her inne kjenner noen som kjenner noen som trenger folk? Den absolutt vanligste måten å få sommerjobb på her jeg er fra hvertfall

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat