Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-11, 16:55   #5
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hei selv!
Interessant! Jeg har jo alltid "klump i halsen", særlig når jeg er stressa føler jeg meg kvalt, til vanlig bare halvkvalt. Men med Kelp var det så ubehagelig at jeg trodde jeg aldri kom til å kunne svelge igjen, omtrent. Det har jeg jo også problemer med til daglig, nå og da er det veldig vanskelig og vondt å svelge mat og drikke. Jeg trooor ikke jeg her merket noen endring sånn sett etter jeg begynte å ta joddråper, men som sagt, så er det alltid noe som trykker i halsen, i en eller annen grad.

Jeg fikk Lugol's spesielt bestilt til et apotek på St. Hanshaugen. Snakka med en fyr (som nå ikke jobber der lenger) som Leif Ims ga meg nummeret til. Og det var steindyrt! Men forhåpentligvis er det verdt det.

Det er vanlig å føle seg "kvalt" når man stresser. Det er muskler i halsen som kan trigge kvelningsfornemmelser. Derfor mange med angst føler at de kveles.. Jeg får også ofte denne kvelefølelsen når jeg stresser. Derfor er massasje av disse halsmusklene også endel av den behandlingen jeg får hos manuellterapauten.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat