Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-09, 23:42   #21
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Lavt stoffskifte?

Opprinnelig lagt inn av Marita, her.

Sant det med kjernetemp.. men er ikke heeelt enig i det med blodprøvene som du sier Grunnen til at jeg loggfører og styrer nå, er jo nettopp fordi jeg er rimelig sikker på at jeg HAR lavt stoffskifte, selv om TSH og FT4 er "innenfor normalen"... normalen for hvem? Er normalen for andre nødvendigvis normalen for meg, når jeg har masse antistoffer? Jeg vil påstå svaret er nei. Og jeg akter å dokumentere at jeg har rett før ny tur til legen, ja!

Var derfor jeg skrev vanligvis!

Sier ikke at du har feil, men "normalen" er basert på mange tusen kvinner og redigeres stadig ut i fra nye funn etc.

Du sier du har masse antistoffer. Masse er et definisjonsspørsmål som jeg har skrevet om før.

Det er lurt som du gjør å samle mest mulig dokumentasjon, men noen leger stoler bare på blodprøver de selv har forordnet (har en sånn selv), så det er ikke sikkert det hjelper!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat