Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-09, 23:57   #22
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Lavt stoffskifte?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Var derfor jeg skrev vanligvis!

Sier ikke at du har feil, men "normalen" er basert på mange tusen kvinner og redigeres stadig ut i fra nye funn etc.

Du sier du har masse antistoffer. Masse er et definisjonsspørsmål som jeg har skrevet om før.

Det er lurt som du gjør å samle mest mulig dokumentasjon, men noen leger stoler bare på blodprøver de selv har forordnet (har en sånn selv), så det er ikke sikkert det hjelper!

Okei da
Er hun fastlegen min som har gjennomført de siste målingene hu selv sier er normale (utenom det med antistoffer, som jeg skrev tidligere så sier hun jeg med 100% sikkerhet får lavt stoffskifte før eller senere), så blir å gå til henne i første omgang etter jeg har dokumentert litt forskjellig pluss loggført kroppstemp osv over en tid, tenker 1-2 uker burde holde. Driver også å jobber med å få ut journaler etter operasjonene mine på kjertelen osv, men siden det er distriktsnorge er det litt he said she said om hvem som EGENTLIG har dem Når alt er på plass så skal jeg til legen med hele samlingen

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat