Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-08, 21:17   #13
Marita
Seniormedlem
 
Marita sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Alder: 38
Innlegg: 1.426
Marita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjentMarita begynner å bli godt kjent

Sv: Dagsplan for mat - ferdig utregnet!

Opprinnelig lagt inn av pingunn, her.

Frokost:
2 egg(kokte)
3 stk kokt skinke(pålegg)
Vann

Lunsj:
Salat med skinke, mais isbergsalat hodekål, mais agurk, gulrot
delt på to måltider(spiser to ganger iløpet av jobben)

Middag:salat ( samme som over) og 1 kyllingfile med cf, 100 g sopp stekt i cf salt og pepper 30 g gulrot 50 g brokoli

Er ikke så god på dette enda, er min første dag.
er jeg helt bak mål her?????
Middagen var kjempe god hvertfall, spiste nok litt for mye tror jeg

Mais og gulrot er ikke ketolyse-mat.. Det er første jeg vil si Ellers syns jeg det ser ut som du spiser litt lite? Går du sulten? Frokosten er grei nok. Lunsjen, ville jeg i såfall lagd en salat med ost og skinke i, for å få mer fett i den. Du sier ikke så mye om mengder, hva det veier i salaten din, og det bør du være sikker på fra dag 1. Til middag kan du godt spise mer brokkoli om du trenger det, men husk, regn på karbene! Poenget med ketolyse er at du ikke skal gå sulten, så spis til du er passe mett og kos deg med maten.. sålenge du ligger på 15-20gr karber om dagen går det sikkert fint.. Lykke til

__________________
Besøk meg gjerne på: Maritas vei mot et bedre liv
Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har funnet mitt eget opplegg :) Svar med sitat