Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-12, 11:33   #17580
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg regner med at du tenker på noe annet enn cpu siden det er prosessoren og står på en sokkel. Kanskje det er vifta PÅ cpuen du tenker på? Hvis den er vifteavkjølt da.

Jeg tenker på CPU/prosessor, ja... Det var DEN som løsna hos meg. Husk at det som regel også er temperaturmåler koblet til CPU'en (og kjølepasta mellom CPU og sokkel for å lede bort varme) så om det svikter her vil viftene dras igang, selv om det ikke er egen CPU-vifte. Jeg har da gått ut ifra at vi snakker om bærbar her, og de har som regel ikke dedikerte cpu-vifter.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.