Tråd: Familien
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-11, 09:01   #2
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Familien

Dessverre - sånn er det bare. Venner velger man, men slektninger får man. Jeg har måttet gå noen runder med meg selv og har vel funnet ut at for min del så er livet for kort til å aktivt holde kontakt med noen som ikke "bryr seg" tilbake og som jeg ikke har felles interesser med.

Når det gjelder fadderbarns konfirmasjon hadde jeg nok dratt. Vedkommende er da så gammel at du godt kan holde kontakt der, men ikke jobbe for å holde kontakt generasjonen over. Om du skjønner?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat