Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-11, 20:05   #30
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Du mener soving? Hvertfall eneste runden jeg kjenner til i senga for tida. Kan ikke skjønne at jeg kunne bli gravid engang jeg. Men det skal han ha da, godt gjort å treffe den ene gangen i halvåret liskom.

HAHA

Neppe. Var til pers sånn minst tjue-tjuefem ganger i helga. De par tre siste gangene ble det sånn "herregud blir han aldri ferdig". Og selv om jeg liker sex selv så kjenner jeg at det er litt godt at han er borte i fjorten dager nå Man får stygga på sjokoladekake om man spiser det til alle måltider.

Har hatt litt sånn smågulbrunrød utflod på søndag før det i går kom en litt større menslikende blødning. Vet ikke noe om dette her så jeg føler meg på gyngende grunn med NULL kunnskaper.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat