Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-04, 20:27   #5
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Silvandar

Mange sier de opplever stopp i vektreduksjonen når de spiser nøtter, jeg for min del bør/må holde meg unna alle aspartamprodukter inkludert lettbrus, og føler veldig økt velvære som følge av at jeg har kutta dette. Fenylalanin i aspartam vil ved jevnlig bruk gjøre ting med søvnkvaliteten din. Koblet med koffein så har du to kilder til potensielle problemer med lettbrus (og dårlig søvnkvalitet ).

Videre nevner du ikke noe om hva du får i deg av vitaminer og mineraler, det er flere muligheter der som kan føre til at du står stille i vekt, det er viktig(spesielt når du er på induksjonen) at du følger opp og gjør disse tingene riktig. For meg så er fraværet av søthungring det største plusset etter at jeg begynte med dette, men det kan også stoppe vektreduksjon.

Videre, du bør forsøke å få til så varierte måltider som mulig.. Det er som du sier monotont å bare "spise kjøtt og egg", og du er dømt til å sprekke hvis du ikke sper på med forskjellige grønnssaker, sauser, dressinger og andre produkter, husk at dette er en livsstil du skal kunne leve med, ikke slite med..

Lykke til!

Takk for svar!
Jeg har kjøpt q10, magnesium, chrom og c-vit. men det er jo så vanvittig dyrt!!
Men jeg bruker det bare hver 4. - 5. dag cirka. Men er det kanskje så viktig at jeg bør ta det hver eneste dag? Og er det kanskje noen andre vit./min. som jeg MÅ ta for å være sikret vektnedgang. Får kanskje lese boken en gang til.

donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat