Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-13, 12:18   #14
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Er rimelig flau nå..

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Så fin han legen din er som forteller deg at du må spise mindre - himmel, her hadde det kanskje heller vært på sin plass med et par velplasserte oppfølgingsspørsmål som kunne avdekket evt. depresjon eller andre ting som trenger behandling! Vil bare ønske deg alt det beste - det kan virke som det er mye å ta tak i for deg, men alt blir mer overkommelig om du bryter det ned i litt mindre deler. Når ting blir konkretisert blir de ofte mer håndterlige, sånn plutselig Kanskje du kunne bedt om en time til karriereveiledning? NAV har vel kanskje noen tilbud? En psykolog eller coach er fine verktøy for å sortere litt i både hode og følelser

Jeg sendte en mail til nav for en stund siden hvor jeg spurte om de hadde en ordning for når helsen ikke lenger holder, og evt bytte av jobb. Plutselig ble jeg oppringt av en dame som fortalte at det nå var opprettet en sak og jeg kunne møte til time på det lokale kontoret. Ok tenkte jeg. Skal ikke være verre på det enn at jeg møter opp. Kanskje de kan bistå meg i å finne en jobb jeg kan trives i som ikke er så belastende helsemessig.
Vi satt oss ned og de begynte å snakke. Jeg spurte hvilken rettigheter jeg hadde. Fikk litt fortalt, så sier hun ene at vi kan hjelpe deg slik at du kan bestemme deg for hva du vil jobbe med. Vi skal veilede deg!! Jammen jeg VET hva jeg vil jobbe med, jeg får bare ikke jobb sa jeg. Å du verden ja hva gjør du her da spurte damen. Eh... fordi jobben min er så tung og jeg klarer den ikke stort lengre. Jammen da må du gå å sykemelde deg da sa hun. Det kan være lurt. Så kan vi i nav hjelpe deg når perioden er ute....

Jojo va vel ikke helt det jeg spurte om da.....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat