Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-10, 19:39   #42
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Fase 2 - da har du jo myyyye du kan velge på et julebord;
"Vanlig" julemat går helt greit (pinnekjøtt, ribbe, lutefisk, rakfisk - you name it), bare la vær rotgrønnsakene/potet.
Er det koldtbord blir det veldig enkelt, da inngår gjerne laks/ørret, eggerøre, spekemat, ribbe/pinnekjøtt, kalkun, salat, grønnsaker, kylling osv - og her er det bare å plukke det en ønsker.
Utfordringer kommer hvis opplegget er julebord med servering av "retter", men da vil jeg anta at de som lager maten enten foreslår en meny eller at dere selv bestiller på forhånd.
Jeg har selv vært på julebord 2 ganger mens jeg var i fase 2, og det har ikke vært noe problem med maten.
Siden du er med å arrangerer, har du jo mulighet til å påvirke hva som skal serveres.
Tenker dette går helt fint jeg

PS! helt ok at du reklamerer for fase2-oppskriftstråden

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat