Tråd: Hjelp!
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-09, 10:32   #17
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp!

Opprinnelig lagt inn av SunnhetMedSirrup, her.

creme french, CC , og mye salat , m.m.. kansje du spiser i overkant av karbo hva kroppen din vil at du skal ?

prøv og kutte ned, kansje det hjelper

( jeg er ingen ekspert , men du spiser mye mere karbo en meg! )

Jerg s'nes det ser ut som om hun spiser riktig, men å gå opp og ned en halvkilo er helt normalt, det kan feks komme av eggløsning, mensen som kommer, påkjenninger på kroppen osv.

Jeg sto stille eller gikk litt opp de første 6 ukene før vekta startet å røre på seg, nå har jeg gått ned 12.5kg på 4 mndr, og det til tross for noen sprekker hvor jeg gikk opp 3kg vann og trengte 2-3 uker på å gå ned i vekt igjen..

Så lenge man spiser riktig skal man ikke bek*mre seg over vekta før det har gått minst 4 uker, for det er nemlig mange av oss som har opplevd dette. Kroppen er ingen maskin, den trenger å tenke seg om når det gjelder å bruke av fettet sitt.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat