Tråd: Hårtap
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-08, 12:40   #3
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 41
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hårtap

Stort sett enig med Nordlandsjenta her. Men det finnes et middel på markedet som heter Arcon Tisane som er helt naturlig og vil i mange tilfeller gi håret sitt fulle potensiale tilbake. Jeg fikk bare brukt det en måneds tid, for jeg hadde ikke råd til å kjøpe flere tabletter (300 kr for en måneds forbruk), men merket at det grodde mer i hodebunnen og at håret ble blankere og så sunnere ut. Det anbefales å bruke det i tre fire nåneder, og effekten skal ikke reverseres når man slutter å ta tabletten.

Men i prinsippet så burde egentlig det motsatte av det du forteller skje på lavkarbo, i og med at det er testosteron som er den største synderen ved håravfall på hodet, og lavkarbodietter som f.eks ketolyse vil balansere hormonbalansen i kroppen (mindre testosteron hos kvinner som har pcos f.eks).
Jeg vet ikke hvor lenge du har holdt på, men jeg ville gi det litt mer tid, har enda ikke hørt om noen som har mistet hår som en konsekvens av dette kostholdet

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat