Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-07, 23:12   #9
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Skal begynne på ketolyse! Har gått på Atkins før, men gikk ikke ned et gram!

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Hei og velkommen hit!

Drikk masse vann 2,5 - 3 liter om dagen!! Det er kjempeviktig.
Har du kjøpt boka så har du fine oppskrifter der. Ellers så finnes det masse oppskrifter og ideer her på forumet. Vær nøye med å veie maten og telle karbohydrater i starten, det er en god begynnelse. Grønnsker er viktig.

Lykke til !!!

har drukket meeeget mye vann i det siste! Og erfaringene er positive!
Mine rynker under øya har blitt mindre og huden er blitt vakrere, synes det er merkelig at det ikke fokuserers mer på vanninntak!!
og albuene som alltid har vært tørre er blitt myke, og huden ellers glatt og fin. Høres sikkert fanatisk ut nå jeg, men jeg vet hva jeg hadde før og hva jeg har fått

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat