Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-10, 15:02   #1
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Karber i cocosasjokolade?

Nå har jeg lest alt jeg kunne finne om cocosasjokolade her på forumet, og må jo si at det frister å prøve..
Jeg kjøpte Cocosa i går, den med kokossmak. Hadde 1 stor ts i kaffen i går, og sitter nå og drikker kaffe med cocosa, soyamelk og natreen på nytt. Den går greit ned nå, enn så lenge. Tviler på at jeg klarer å svelge dette unna hver dag helt til glasset er tomt(og aller helst starte på et nytt etter det).

Derfor har jeg begynnt å lete etter alternative måter å innta denne ojlen. har ikke sjans å spise den med skje som den er...

Det jeg da lurer på er hvor mange karber blir det i de ulike sjokoladene? Jeg har holdt meg HELT unna denne typen fristelser etter oppstart på ketolysen, så jeg har ingen peiling på karber i de sjokoladene jeg leser at dere bruker for å lage cocosasjoko.. Vi hadde kokesjokolade på jobb her om dagen, og når jeg leste på den, fikk jeg nesten sjokk når jeg så hvor mye karbo den inneholdt. Regner med at disse andre Bocca, 86%(eller noe sånt) må inneholde mindre...?

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat