Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-11, 22:36   #6
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er forskjeller og likheter med de ulike lavkarboretningene?

Det burde funnest en tabell eller systematisk oversikt, der man førte opp karbo grense for de ulike, samt syn på fett, syn på frukt, hvem som er strengest og hvem som er "lettest" å leve etter uten å legge om så masse. Leste om skaldeman i et ukeblad, der nevnte de ikke at brokoli og blomkål og grønnsaker er viktig ....... Lindberg skrev positivt om karbonadedeig( og det er jo lite fett !!) i en bok jeg kikket i ....... ketolyse er vel ganske streng.
Burde stått hvem som passer for de som vil leve lavkarbo, for de som skal ned litt, og for de som skal ned masse _!! ...
Samt spesielle trekk å være klar over.

Jeg klarer bare ikke sette meg inn i dette, alle -.---- har mer enn nok med ketolyselkuren å lese meg inn i den . Men så er det jo i tankene min, at kanskje noe annet også hadde passet for meg .....

Så en slik oversikt, punktlig og oversiktlig og grei hadde jo vært supert. En innføring for de som er nye på siden her, og nye på lavkarbo - så de lettere kan velge ut en linje å kjøre .... jeg havnet på ketolysekuren siden den er bra om man har mange kilo man skal ned, og fordi den er effektiv da ...

alle de andre vet jeg lite om .

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat