Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-10, 18:09   #28
Tulipa
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sør-Troms
Innlegg: 18
Tulipa er på en erverdig vei

Sv: PCOS: Noen som har hatt SA og senere klart å føde levende barn etter lavkarbo?

Jeg har fått time hos Dr. Willumsen 18. oktober!!!
Vet ikke hva jeg kan forvente meg på første konsultasjon. Noen som vet?

Takk, Photo, da vet jeg at jeg skal få målt C-peptider. Noe er galt med kroppen min, men jeg har ihvertfall sluttet å øke i vekt!

Over 4 uker på ketolysedietten og 3 kg ned totalt. De første gikk av første uka, og jeg har slitt mye for lite vektnedgangde de siste ukene. Skal jeg være fornøyd? Den siste kiloen har tatt meg 3 uker. Og jeg har IKKE skeiet ut med noe annet enn lavkarbo-vin i helgene og det er vel lov? Har hatt to uker med skuff på vekta, men i dag viste den heldigvis en bitte liten kilo nedgang, så jeg er happy for det!
Vinen jeg har drukket er forresten rød, heter Marques de Monistrol (Cabernet og Temperanillio, må IKKE forveksles med andre Marques de Monistrol, da noen av disse har mer sukker) og den har bare 0,5 g sukker pr. liter. Var på polet og spurte, og fikk kopi av en liten liste de hadde laget over lavkarbo-viner. Dette var den med desidert laveste sukkerinnhold. Så jeg gleder meg til et glass i kveld! Jeg synes faktisk jeg fortjener det!

Jada- jeg glemmer det pulveret inntil videre. Jeg er altfor glad i mat! Er faktisk litt matlei om dagen, og jeg blir ikke sulten lenger, kjenner bare at jeg trenger mat, så mengden mat jeg klarer på er myye mindre enn for en måned siden.
Skal på ferie til Egypt og håper hotellet vi skal bo på disker opp med lavkarbo-mat.
Vet ikke helt hva man spiser i Egypt. Vaksinasjonskontor-dama sa at hvis du ikke kan koke det, steke det eller skrelle det, så kunne jeg GLEMME det. Ergo er jeg litt engstelig for å måtte la være å spise salat og grønnsaker! Noen med mat-erfaring fra Egypt? Har aldri vært der før... Skal prøve å være kjempeflink i alle fall.

Tulipan har tatt av nesten 6 kilo! Han elsker vårt nye kosthold og griller som bare det. Han er litt misfornøyd med at juleribba ikke selges i butikkene hele året, og har saumfart butikkene i byen uten å finne noe. Så vi har begynt å glede oss til jul allerede.



SÅ lettet over å ha fått time hos Willumsen!!! Yeiii!

__________________



Tulipa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysedietten- deretter lavkarbo Svar med sitat