Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-10, 10:34   #387
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Det hørtes koselig ut Monica, hadde vært kjekt med et ED treff ja
Jeg er litt bekymret over julebordet som jeg plutselig måtte på i går-manglet 2 personal plutselig i går -så rett før jeg skulle til Steinkjer fikk jeg tlf om at det ikke hadde noen og jeg kunne få velge meg fri en av tidligvaktene mine om jeg var så snill å kom. Kom jeg, hun som skulle hatt vakten som var syk, lever lavkarbo og hadde bestilt bare ribbe- men jeg fikk servert med potet og alt- sa jeg ikke ville ha potet, kom tilbake med en porsjon med saus og rødkål, en bit julepølse og en medisterkake og 2 biter ribbe, var så sykt sulten da, at jeg ba ikke om enda en ny for å si det slik. Håpte jeg ble mett av ribben, men måtte desverre ha alt-endel rødkål-før jeg ble mett. Sikkert mel i sausen, pølsebiten og medisterkaken.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat