Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-10, 15:54   #400
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Tutte! Du må uansett være her i tråden. Vi alle er jo ferdige med ED en gang og kontakt og oppmuntring er viktig.

Apropos et treff en gang! Det har jeg lyst til når vi har kommet oss litt lenger av gårde...(nå snakker jeg kun for meg selv da!)...sånn ihvertfall fire måneder inn i vindunderlige forandringer mot en slank meg! Nå vet ikke jeg hvor alle bor, men har inntrykk at vi er både på sørlandet, Belgia (!) Stavanger, Bergen-område, trøndelag...osv...
Må kanskje planlegges litt. Jeg syntes det hadde vært gøy, men orker ikke legge for mye energi og penger i det nå. Kuren er dyr nok som den er.

Men hvis vi finner ut på tidlig vår parten en gang at det hadde passet sånn kanskje tilfeldigvis....hadde det jo vært gøy å sett dere!

Idag har vi gått tur i skogen i herlig, vakkert vintervær. Det er skikkelig godt å komme ut i naturen, man blir definitivt lettere til sinns

Håper helgen så langt har vært bra. Ikveld tror jeg vi tar litt film og et glass rødvin

Grotingeling....glad du blir glad av tilbakemeldingene! Det er virkelig meningen også. Det er jo festelig etter 2 mnd. skrivemeldinger til hverandre har vi blitt litt kjent og bryr oss om hverandre. Godt å dele slanke tiden med noen. Det er jo så mange og forskjellige kommentarer man møter der ute.....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat