Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-13, 13:11   #37
Fullfres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2013
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 4.882
Fullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt liktFullfres er veldig godt likt

Sv: November-13-starterne

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

boka kan du låne på bibloteket

D'oh!! Det burde jeg jo ha tenkt på! Jeg bestilte den fra Bokkilden jeg da! Der betalte jeg mindre enn jeg ville gjort fra ketolyse.no. Jaja. Hvis jeg skal gå på denne dietten, så er det vel lettere om boka er min. Da kan jeg notere i den om jeg skulle trenge det.

Opprinnelig lagt inn av mirjam67, her.

heisann!
jeg ønsker å være med på denne "gruppen" som jeg tror vil gi meg motivasjon.
har lang erfaring med lavkarbo og det er til stor hjelp når jeg holder meg unna karbo... mye mindre smerter i kroppen + at kiloane forsvinner..
har begynt i hodet i dag og skal på vekta i morra tidlig.
ønsker å komme meg ned til 90 kg i første omgang.. det er ca 20 kg.... ikke umulig til sommeren..

heia oss!!!

Hei og velkommen Jeg er den siste i gruppa før deg Jeg har ikke kommet skikkelig i gang enda siden jeg venter på ketolyseboka. Jeg vil gjerne kikke litt i den først. Håper å være i gang til uka. Skremmende men spennende

Fullfres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Har helt sluttet å filosofere Svar med sitat