Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-11, 11:04   #23
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Håper noen kan dele sine erfaringer/har råd ang. sult

Opprinnelig lagt inn av Gaupe, her.

Tusen takk. Ja, Hexeberg foreslo litt mørk sjokolade også.

Jeg forstår at du kan tenke det, men jeg har testet. Det er jo ikke gluten i hvit ris, fruktjuice, bananer og kjærligheter på pinne...
Jeg har hele barndommen spist ferdiggryter fra toro, ferdigpizza, poteter og tynn saus, lopp, kneip, mager prim, syltetøy og brunost, fikk aldri fisk til middag, grønnsaker var det aldri, lite middag, men kjeks, sirup og honning var det masser av. Husker vi spiste melgrøt med potetgull som forret... det var tider det...
Moren min var en travel arbeidskvinne som måtte ta seg av huset og den syke faren min hver dag. Lettvindte løsninger ble mye ferdigmat.
Kanskje kom kroppen til et punkt hvor den "ikke klarte mer"?
At jeg hadde en stor overvekt av omega 6 i kroppen er et ingen tvil om heller, da faren min fikk i tilleg øynene opp for alle vita hjertego produktene i tillegg til ferdigmaten. Kanskje er det snakk om "betennelse". Jeg sørger for å få blodprøvene mine fulgt opp nå.

Fått nok,ja. dt kan vær. En intoleranse kommer gjerne når vi spiser for mye av en ting over lang tid. Godt du er ute av karbohelvetet Nå blir alt bedre. Om du vil fetes opp er frukt mellom måltider er lur ting å spise. Angåede cocosa; vit at det er uapetittelig og må betraktes som kost-tilskudd. Jeg ville kjøpt den man kan bruke til å steke mat i, for den andre er ikke god å innta bar.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat