Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-09, 17:52   #16
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Magiske kropper, og magiske tall

Opprinnelig lagt inn av Hengebuksvinet, her.

Er du i ketose med mer enn 10 gram pr dag, men går likevel ikke ned?
Eller et 10 gram din grense for ketose?

Trodde at man enten var eller ikke var i ketose, ikke at det var flere grader.

Grense for å gå ned. Den har faktisk endret seg litt etterhvert, nå går jeg ned med 15g karber i døgnet, men de første 4 månedene måtte jeg holde meg under 10g. Stixen viser ketose frem til rundt 20-30g karber, alt ettersom hvor de kommer fra, spiser jeg 15g karber fra grønnsaker og plusser på 2 dl fløte og 6g karber, så detter jeg ut. Men jeg er ikke så nø*e på om jeg er i ketose eller ikke, det er om jeg går ned eller ikke som bet*r noe.

Det er ikke flere grader av ketose, enten er du i ketose eller ikke. Men at man er i ketose bet*r ikke at man
helt sikkert går ned i vekt. Jeg har vært i ketose i 5 uker og stått stille i 5 uker( fra uke 2-6), og da åt jeg det jeg kunne og det jeg skulle. Plutselig løsnsa det.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat