Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 16:21   #22
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Easy Life start 25.januar

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Er ikke enig med deg der gitt. Om du lever på underskudd av kcal bare på potetgull eller om du lever på underskudd av kcal ved å spise lavkarbo skal slik all forskning tyder på ikke ha noen ting å si i forhold til vekttap. Du vil gå ned like mye og like fort ved feks 1000 kcal samme hva du spiser.

Og nei, det er selvfølgelig IKKE anbefalt å kun spise potetgull, du vil såklart utvikle underskudd av vitaminer og mineraler og andre ting kroppen trenger.

Så jeg er litt usikker på hva du mente over her, men en kcal er en kcal uansett hvor den kommer fra og hva den er i forhold til vekttap!!!

Det kommer nok ann på kroppens tilstand. Levde på en diett med kaker, loff, is, hvetebakst og alt som finnes av "godsaker" på et bakeriutsalg, passet bare kaloriene, trente mye og gikk ned 25 kilo på 7 måneder for noen år siden, jeg Gikk så bra så. Og før alle lavkarbofantaster kommer med "hvorfor gjør du ikke bare det nå da?", så hadde jeg selvfølgelig aldri gjort det i dag, fordi at jeg nå vet hva som er bra for kroppen min...

Det er fult mulig, men hvis det er insulinresistens osv inne i bildet så går nok det litt verre.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat