Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-10, 12:51   #36
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Høyfettkosthold og utholdenhet

Opprinnelig lagt inn av Augustina, her.

Her kjenner jeg meg veldig igjen. Jeg er langsom og dryg på trening, kan gjøre langt flere runder på en øvelse. Før var kanskje 3x10-12 nok, nå kan jeg både ta 4 og 5 runder, selv med tunge vekter. Føler meg forøvrig også veldig langsom i hode, kortidshukommelsen er _dårlig_ for tiden. Jeg glemmer ting hele tiden og folk må gjenta ting for meg flere ganger før det sitter. Har levd på lavkarbo siden månedsskiftet juli/august. Har prøvd å spise både 15-20 karbo og 35-50, ligger på 30-35 nå for tiden. Merker at tungheten i hodet slipper litt opp når jeg øker oppmot 40-50, men er usikker på hukommelsen. Før var kortidshukommelsen god! Jeg lurer derfor også på å leve på 40-50 karbs igjen, for å se om det bedrer seg, men er redd for å miste treningseffekten 15-25 karber gir. Kanskje vi skulle ha laget en eksprimenteringstråd på det?

Forresten, benpress, er det i maskin? 155 er helt vilt, nå ble jeg flau over meg selv. Håper lavkarbo kan gi med samme resultat etterhvert

For å ta det siste først - ja det var i maskin. Jeg holder på å trene inn teknikk med stang (fri). Har litt ustabil nedre rygg pga et par operasjoner, så jeg merker jeg "trekker" meg sånn at jeg ikke kommer langt nok ned eller langt nok bak. Ante ikke at jeg var så sterk i beina... den maskinen der man sitter og ligger litt bakover ga meg endelig nok støtte i ryggen til at jeg kunne ta i alt jeg hadde

Jeg ønsker å teste ut litt - nå har jeg vært sykmeldt en uke pga luftveisinfeksjoner, så neste uke blir å komme i gang i gjen og gjennomgå programmet jeg har fått laget. Uken ETTER der igjen - er jeg klar for full pinne OG eksperimentering med mere karbo pr dag. Gleder meg... slitsomt å være så tung og treg... sambon min litt lite fornøyd med at jeg ikke husker noenting han har fortalt meg....

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat