Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-11, 11:43   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Har jeg mistet piffen for lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Eucalyptus, her.

Du har rett Nerthus, lettprodukter gir økt sult.
Jeg har mye å gi på trening når jeg spiser lavkarbo, og restitusjonen er fantastisk. Tror jeg har hatt en anfall av ett eller annet, men er ganske så kurert etter en helg i bilen og med pølser, hamburger og ekkel godis. Jeg satt å tenkte når jeg spiste dette, at jammen er det bra jeg har funnet lavkarbo, for så slitsomt det er å hele tiden være fysen og "tom", og hele tiden lete etter mat som faktisk gjør deg mett!

Neste tur skal være bedre forberedt!

Jo, ang proteinpulver for å øke inntaket? Noen som har erfaringer her?

Jeg spiser av og til proteinpulver (altså i smoothie da hehe ikke rett fra boksen ) for å få i meg nok protein/fett når jeg er matlei. Må jo være fint for den som trener mye, selv om det beste proteinet kommer fra rene proteinkilder

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat