Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-09, 14:06   #28
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Vanskelige tider

Sitat:

men "må" ut av ketose 5. + 6. mars

Dette er bare to dager, da ville jeg virkelig ha holdt meg i ketose disse dagene og heller gått ut av den når du skal være lengre borte. Du kan jo fint spise lavkarbo når du er borte.
Synes heller ikke du skal bruke sykdommer og andre ting for å dekke over at du holder på med en livsstilsendring, stå for det du mener er rett for kroppen din. Folk ser jo at det virker
Beklager hvis jeg var litt streng her nå, men synes at alle mennekser har rett til å bestemme over sin egen kropp og andre bør og skal vel akseptere at vi er forskjellige.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat