Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-14, 07:09   #50
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Auguststartere 2014

Opprinnelig lagt inn av Pisces89, her.

Er her på dag to nå. Spiser egg og bacon til frokost idag. Er heldigvis glad i egg
Men, hva spiser dere andre til frokost? MErker jeg synes det er litt tidskrevende å stå med kjelene på mårran

Jeg orker ikke bruke mye tid på å lage frokost på morgenen, så jeg koker ofte egg for flere dager og har i kjøleskapet, så tar jeg bare og rasker i meg et par med en stripe majo eller kaviar. Avokado er kjapp mat. Eggerøre er også kjapt, visp sammen to egg sammen med en god spiseskje cf, sleng i kjele og rør. Tar gjerne litt kaldrøkt laks ved siden av. Eller lavkarbobrød. Fryser det ned i skiver, og bare slenger i brødristeren på morran. Eller jeg bare spiser noe pålegg - ost, røkelaks osv sammen med litt majo, agurk og cherrytomater. Hvis jeg tenker litt forover kan det hende jeg mekker en smoothie på kvelden og setter i kjøleskapet over natta. Nå for tiden spiser jeg ED produkter til frokost, typ rundstykke, pannekaker eller shake. Pannekakene tar egentlig litt for lang tid å lage i forhold til hva jeg gidder, men de er så gode at jeg gidder likevel


Sist redigert av Cyan : 07-08-14 kl 07:15.
Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat