Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-13, 10:24   #74
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ny Karbolett fra Idun, brownies!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Men hvor får du tak i polydextrose da? Jeg tåler også det innimellom. Jeg har vel gitt opp seig lavkarbo brownies og holder meg til det som smaker OK. Si i fra om du finner dextrose.

Har du googlet på bilder av denne posen? Kanskje du finner noe der?

Jeg bestilte fra netrition. Dyr frakt, men billige produkter. Har lest hver eneste tolliste jeg har kommet over, men det står ingenting om at det ikke er lov å innføre, så jeg krysser fingrene.

Jeg har googlet bilder, og jeg har kikket gjennom mange blogger som har skrevet om det i håp om at vekta skal nevnes, men no sigar.
Så langt har jeg innholdsfortegnelsen, næringsinnholdet pr 100 gram, og jeg vet hva og hvor mye som skal blandes i av vått.

Jeg nøyer meg ikke med OK, jeg syntes disse browniesene var dødsgode, og da er det dødsgod jeg går for!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat