Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-10, 18:32   #171
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av FruDrue, her.

Har prøvd å finne frem til dette, men uten hell. Jeg har lest mye om disse partystopperne, men finner bare hva som kan utløse de ol. Det jeg lurer på er om partystoppere tar en ut av ketose, eller er man fortsatt i ketose, men man stopper opp vektnedgangen og blir liggende på samme vekt.

Hei,
Det er bare for høyt kh inntak som kan få deg ut av ketosen. Ketose er ikke ensbetydende med vektnedgang. Så svaret på spørsmålet ditt blir at du er i ketose men går ikke ned i vekt.
Det er ikke bare matvarer som kan være en partystopper, sykdom, medisiner, dårlig søvnkvalitet og ikke minst stress er noen faktorer som kan virke inn på manglende vektnedgang.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat