Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-15, 22:37   #20
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Karbobløff eller hva?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Noen særtilfeller finnes det heeeelt sikkert Kanutten. Og det er nettopp det; særtilfeller- ikke vanlig.

Dette er harde fakta:

http://forskning.no/menneskekroppen/...-deg-til-tisse

Dette er hva alkohol gjør med de aller fleste individers hormoner og hvordan det påvirker væskebalansen.

Øl inneholder ganske mye østrogen. Østrogen er som kjent et hormon. Veldig ofte er det slik at hvis et hormon begynner å kødde litt så ser man gjerne på de andre hormonene om de er på stell. Antidiuretisk hormon kan også bli påvirket. Det er derfor det er lagt frem teorier at menn især kan bli pløsne av øl. Skal se om jeg finner den linken hvor jeg leste det.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat