Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-05, 14:37   #6
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: OPTIMAL ERNÆRING basert på Jan Kwasniewskis kostholdsfilosofi

Hmm, jeg som trener styrke 3 ganger i uka bør vel tross alt innta mer protein enn det der. Jeg ville inntatt ca 100 gram dag og spesielt før og etter trening. Hvis man redusere på karbo inntaket så kan ikke jeg se at dette skal gjøre skade, poenget med det høye proteininntaket er jo at man ikke skal bryte ned musklaturen, men bygge den opp. Tror ikke muskel bygging er prioritert i OE.

Er ikke optimal ernæring i hovedsak for kraftig overvektige og folk med div. sykdom?

forøvrig så blir min utrening sånn: 1,75 høy.

75 - 7,5 ( anntar at det er 10% og ikke 8,5 kg uansett) gir 67,5 kg som idealvekt.

Var 68 kg i fjor sommer og da var fett% 17 så jeg må nok dessverre lenger ned enn det for å få frem sixpacken.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat