Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-07, 01:43   #2
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dr. Fedon Lindbergs pizza med skinke og mozzarella

Selger de den enda da? De solgte den for flere år siden, men jeg trodde de hadde sluttet med den nå. Før hadde de den overalt, men jeg tror ikke jeg har sett den i noen butikker de siste to årene. Den kostet rundt 40,-kroner husker jeg, og smakte ganske godt. Husker jeg fant den på Maxi til 10,- kroner esken en gang, kjøpte hele fryseren full, men det var sikkert opphørssalg, for de solgte den aldri mer etterpå, tror jeg.

Fant en link her:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=113008

Det står at flere og flere Lindberg-produkter er tatt vekk fra markedet pga. dårlige salgstall. Pizzaen var på markedet enda da artikkelen ble lagt ut, men det står at den også muligens kom til å forsvinne, og artikkelen er 1,5 år gammel nå. Siden pizzaen ikke finnes i noen av de butikkene jeg har vært i på iallfall ett år, tror jeg nok den er borte.

Fatter ikke at folk ikke kjøper produktene, idioter!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)

Sist redigert av Iset : 03-12-07 kl 01:50.
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat