Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-15, 20:14   #24579
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ah, det visste jeg ikke, men det er forklarende for endel ting!

Opprinnelig lagt inn av Butterfly83, her.

Jeg har ikke noen forsterket luktesans ved eggløsning. Heldigvis, hehe

Opprinnelig lagt inn av mereo, her.

Jeg har det problemet generelt - ikke ifb. med eggløsning, jeg bare har en hyper sær luktesans.
Men jeg blir ikke sjokkert om det skulle være en effekt av det

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg merker eggløsning på andre måter, men forsterket luktesans kan jeg ikke si jeg har noen som helst mistanke om nei.

Hm, det skal være en vanlig effekt av eggløsningen, men jeg har så langt ikke møtt på noen som merker noe til det... Har ikke spurt så veldig mange da... Bare venninnegjengen min, og nå her. Temaet kom opp en gang jeg hadde eggløsning og luktet noe de andre ikke luktet og så sa jeg at det var nok den forbedrede luktesansen min siden jeg hadde eggløsning da. Ingen hadde hørt om det, og ingen følte de hadde merket noe til forbedret luktesans når man har eggløsning.

Vel, neste gang, prøv å være obs på det. Prøv å lukte på klærne du brukte i går. For meg når jeg har eggløsning lukter de som at man har gått med dem i en uke og så har de ligget en måned i skittentøyskurven.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC