Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-10, 17:28   #44
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Barn på lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Vet du noe som helst om psykiske helseproblemer pga mobbing i barndommen???
Vel så invalidiserende som moderat fedme!

Jeg sier ikke at man skal gi barna kaker og cola hver dag, bare at man fint kan gi sine barn et sunt kosthold uten å bli fanatisk!
Generell lavkarbo holder i massevis OG hindrer at barna blir sett på som anderledes og sære!

Verden er ikke svart/hvit, eller enten/eller eller LCHF mot HCLF!!!


Jeg er ingen ekspert på psykiske helseproblemer pga mobbing i barndommen. Er du?

Jeg tror at man kan fokusere på individualitet og selvtillit, men da må man jo tro på det selv - ikke sette som høyeste mål å være likest mulig alle andre. Hvor kommer denne frykten for å skille seg ut fra?

Jeg ble forøvrig mye mobbet som barn, som regel pga overvekt. Til tross for det er jeg i dag utstyrt med masse selvtillit. Litt for mye mener noen av mine nærmeste.

Siden du nevner begrepet "fanatisk"; hvor mange dager i uken mener du man må tillate kaker og cola til barna uten å være fanatisk?


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat