Vis enkelt innlegg
Gammel 20-10-14, 22:23   #4
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Gravid og lavkarbo

Et Fedonsk kosthold er bra for gravide. Jeg ville styrt unna ketogent kosthold. Ikke fordi det nødvendigvis er farlig for den gravide eller forsteret, men dettevet man lite om per nå, så better safe than sorry. Det er en stor påkjenning for en kropp som ikke er vant med det, så jeg anser det i hvert fall som en dårlig ide å starte med når man er gravid. Lavkarbo a'la Fedon er derimot helt topp! Du skal ikke slanke deg (bevisst) når du er gravid, men du trenger heller ikke å legge på deg når du er såpass overvektig (holder du vekta gjennom svangerskapet vil du jo uansett bli slankere). Spis godt, men ikke overspis. Prøv å la sulten styre hvor mye du spiser. Regner ellers med du får oppfølging av lege/jordmor mtp svangerskapsdiabetes o.l.?

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat