Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-13, 21:23   #45
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Derfor bør du kaste baderomsvekten!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Jeg er overhodet ikke perfekt, ikke på noen måte, jeg har bare et adskillig mer avslappet forhold til rot og tilværelsen generelt enn det du har. For jeg pendler flere dager i uka, har to unger som jeg er delvis alene om, 100% jobb og "har" to leiligheter som bør holdes såpass i orden at helsemyndighetene ikke blander seg. Sistnevnte går på skippertaksmetoden gitt.

Det jeg ikke skjønner med deg er - hvorfor spiser du ikke?! Om du glemmer det så sett på mobilalarmen 3 ganger om dagen da og spis etter den. Og hvorfor sover du ikke når du holder på å kollapse, men påstår at søvn er for pingler og at du har så mye å gjøre at du ikke har tid til å sove? Ingen har dødd av noen hybelkaniner i krokene, en bunke ustrøkne klær og at ungen ikke har badet på et par dager!

Men hvorfor i helvete hate du gjort det til en livsoppgave å belære meg om mine feil og mangler og hvordan jeg bør leve livet mitt? Basert på en hel masse antagelser som er så langt fra realiteten du kommer?!
Hvordan i svarte har noen fått inntrykk av at jeg har støv på hjernen?... Bare fordi jeg for en liten stund skulle ønske jeg hadde et ryddig og noenlunde rent hjem uten klær på alle gulv, matrester på dører og gulv, støv og flekker og fandens oldemor over det hele....

__________________
Persistance pays!

Sist redigert av Carisma : 27-04-13 kl 21:30.
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat