Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-13, 11:21   #19012
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Mine katter også røyter noe helt vannvittig nå. Helt normalt på denne tiden av året. Hu ene begynte og flasse (tørr i huden stakkars) og jeg ble da tipset om mer fett i maten men ikke fra fisk siden det ikke er naturlig mat for en katt. Jeg gir fett fra koteletter, entrecote og kyllignfilet. Mindre fett på meg men kattene elsker det

Har du prøvd egg? Et egg om dagen gjør pelsen kjempefin og blank. Egg - iallfall økologiske - skal vel også inneholde en grei fettsyreblanding, mente jeg? (Gidder ikke google)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.